Subject: RE: 20250228_EER2576_07-10.APR_IDAVIRU_1BDE
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 15:11:55 +0200

Tere

Palume kooskõlastust.

Jõhvi lennuvälja poolt kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Monday, March 3, 2025 10:38 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20250228_EERXXXX_07-10.APR_IDAVIRU_1BDE

Tere

Ala tunnus on EER2576UAS.
On vajalik ka Jõhvi lennujaama kooskõlastust.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 10:29 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250228_EERXXXX_07-10.APR_IDAVIRU_1BDE

Tere

Palume tunnust ajutisele piirangualale Ida-Virumaal.

Kuvatõmmis manusena.

A)EETT B)2504070500 C)2504101800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 592501N 0272426E - 592457N 0275802E - 591944N 0275457E -
591729N 0274646E - 591727N 0272410E -592501N 0272426E

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5684
0192

F)SFC G) 2000FT AMSL

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.